Anses man vara rasist om man serverar brända lussebullar vid jul?

Nämen tjenare! Sov hos Sandra inatt och vi har filmat väldigt mycket, men vi har även gjot annat, typ varit i Centrum. EYY Centrumhäng, som alla coola människor här i berga!
 
 
Är i alla fall hemma nu och har precis klippt klart hela våran musikvideo, så imorgon är det bara musik som ska läggas till! Skönt att vara klar med klippningen ska jag säga er. Blev dock kort med klipp i slutet, men jag löste det, hehe. Nu ska jag duscha och sen dricka te och kolla ikapp julkalendern som jag missat nu i två dagar xD haha ja jag kollar på den! (a) Måste också se på Vampire Diaries, men det hinner jag nog också med. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback