Kan inte förstå att det är över...

Helt seriöst, sen 2008 har jag älskat dessa personer och de här filmerna! Förlåt för alla mina senaste inlägg som har handlat om Twilight, Rob och Kristen typ... men går igenom en svår fas i mitt liv x) haha! Iaf så kan jag inte förstå att det är över nu. Hela mitt liv har seriöst ändrats på grund av filmerna och personerna i sig. Särskilt Kristen som har lärt mig att våga vara mig själv och inte bry sig om vad andra tycker.
 
 
Även en massa konstiga idéer som jag har fått för mig (eller hur Sandra?) haha, nej men mitt liv har verkligen påverkats av hela den här berättelsen och jag längtar typ tills jag får visa min barn de här underbara filmerna. (Om de vägrar så limmar jag fan fast dom framför tvn, hehe)Gud vad patetisk jag känner mig, men vem fan bryr sig! Ja jag är en Twilight nörd och det är inget jag skäms för. Tror verkligen inte heller att jag någonsin kommer att ha några idoler som är större för mig än vad Kristen Stewart och Robert Pattinson är, jag älskar er och ni är bäst vare sig vad!♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback