Nowhere Boy


Idag har det faktiskt hänt lite, eller inte jätte mycket, men har iaf haft fullt upp hela dagen. Var på avslutningstjosan i skolan, inget speciellt sådära, men ändå lite trevligt :) sen åkte jag och mamma till Täby och försökte kolla efter lite julklappar till Denise. 

När jag kom hem tog jag en promenad, sen har jag gjort saffransskorpor till jul. Sen kom även en av mina kreativa sidor fram, så fick för mig att sitta och teckna lite... Och så nu har jag precis sett klart på en film. Såg Nowhere Boy, var riktigt bra, handlar om John Lennons liv innan Beatles tiden, rekommenderas att se om ni inte sett den :) snygg skådis där också, vilket alltid är ett plus :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback