Eey, what cha starin at?

Öhm har äntligt fått till så att min Iphone 5 fungerar, tidigare fick jag sms till gamla mobilen och samtal till nya.. Men nu är det som det ska vara! yääy jippi wihoo osv. Fick veta idag att vi i språkgruppen kommer att få åka till Rom typ redan i mars, skolan betalar allt, då menar jag verkligen ALLT! Flyg, hotell och mat. De tär fan sjukt, det enda som behövs är liksom fickpengar! Coolt för flän! 
 
Försöker lägga in ringsignaler på mobilen, men det vill inte fungera, vägrar synka och skit. Hmm vad kan det vara för fel? Imorgon blire party party på kvällen och på lördagen ska jag och Sandra till stan. Ha en trevlig helg allihopa där ute i det gröna sköna, vilket egentligen är ganska vitt och oskönt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback