Believe in your dreams

Hej igen, kom hem från Sweden Rock i söndags kväll och kan ju inte säga annat än att jag haft en underbart rolig festival med bra musik och roligt folk! Nu sitter jag här hemma och väntar på att nästa festival ska dra igång, bara två veckor kvar tills Bråvalla! :D
 
 
 
Var en sjukt cool upplevelse att få se KISS live!
 
Sov hos Sandra inatt, var i stan och snackade om när vi ska flytta till London! Åhhhh kan inte vänta längre, jag vill dit nunnunununu längtaaar som fan tills man står där mitt i London pank och hemlös♥ Näää så illa hoppas vi på att det inte blir ;)
 
Har färgat håret ikväll, det blev grått... Försökte få det lika som min utväxt, men gick fan inte så bra, så nu täker jag inte gå utanför dörren förrän detta problem har fixats... haha. Nej nu blir det PLL eftersom vi inte han se det igår som vi hade planerat :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback