Det är lerigt i spåret...

Ja som ni ser, det är lerigt i skogen när det har regnat.. Konstigt. Där pölsade jag igenom, gled runt och hade lera upp till knäna plus dygnsura fötter. Men det var ju faktiskt nästan lite kul, hehe. Har dock sjukt ont i mina knän just nu, hoppas inte mina knäproblem kommer tillbaka bara... Får bli vilodag imorgon och sen får jag se hur det känns :) Ska även jobba imorgon och på söndag, vilket innebär att jag måste upp ganska så tidigt. Men det gör mig faktiskt inget :D 
 
Borde skriva mitt svenska tal, tror att vi ska hålla det på måndag, men inte säker. Vet inte riktigt vad jag ska säga och så, det kan ju kanske bli ett problem... hmm. Men det orkar jag inte nu.. 
 
Har lust att gå och lägga mig, är så sjukt trött, men då kommer jag vakna om någon timme och vara pigg igen, vilket inte blir så bra. Fan vilka problem jag har!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback