Helt otrolig konsert!♥

Var som sagt på Volbeat i tisdags och det var hur jävla bra som helst, mycket bättre än på Bråvalla. Åhh deras musik är så fantastisk, löööv it!♥ Det var iaf en present till min mamma från mig, dock fyller hon inte år förrän om en månad, men visste hur gärna hon ville gå på den konserten, så den fick hon då :D
 
Igår stannade jag hemma från skolan, orkade inte gå dit för kom hem ganska så sent på natten dära. Var iaf skönt att vila lite. Hade i stort sett bara en lektion idag, religionen gjorde vi knappt något på, utan fick nästan gå hem så fort vi kom in i klassrummet. 
 
Den här helgen blir en jobbhelg för mig, sen får det väl antagligen bli lite plugg och träning på det också. Ha det finfint!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback