Pluggar och har kul

Inne på tredje glaset kaffe för att hålla mig vaken. Har svenska tal som man ska kunna delvist utantill imorgon, kan iaf första ordet.. Eller nä kommer inte ens ihåg det, hehe! Sen har vi Naturkunskapsprov om Ekologi också. Tror nog att jag blir fast här med plugget några fler timmar framöver. Det vill inte riktigt sätta sig idag!
 
 
Är väldigt sugen på att färga håret rött och då menar jag faktiskt knallrött. Kul, men läskigt, så får väl se om jag vågar eller inte! :D haha, sen så skulle det sitta fint att göra min tatuering som jag vill ha snart. Ska nog ta mig till Sundbyberg någon dag och se vad den kan kosta och så, sen får vi se hur länge det dröjer tills den sitter där! :DDD



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback