Volbeat imorgon! :D

Hallå hallå! I lördags var jag och några vänner inne i stan och såg på Catching Fire, aa Hunger Games tvåan. Den var riktigt bra må jag säga, så den rekomenderas stort! Sen på söndag kväll var jag hos pappa, han fyllde år så vi firade honom. Grattis till faderkakan! 
 
Imorgon ska jag och modern se Volbeat på Tele2 arena, aaaaa så kul! Dom är så bra, dock lite besviken med deras uppträdande på Bråvalla, antar att dem kommer att spela fler av sina egna låtar imorgon än vad dem gjorde i somras! :D
 
Ska försöka att bli bättre med bloggandet, men det händer inte alltid så mycket spännande som jag kan skriva om. Får väl utsätta mig för lite fara så att jag kanske kan underhålla er, om jag nu överlever.. hmm.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback