"We're so trendy we can't even escape ourselves"

Här kommer ännu ett spännande inlägg av Wirre som aldrig gör något typ.. Sitter hemma just nu, har tränat, skjutsat Nisse och tagit hål i öronen idag. Smarta jag som gjorde i båda samtidigt, får se hur det går att sova på örisarna inatt. Nej men aa, det var väl det. Vad har jag gjort mer..?Inte så mycket, vart i skolan. Yippie!
 
Det gick iaf bra på jobbet i söndags så nu ska jag jobba där varannan helg. Fryser hela tiden, just nu sitter jag med duntäcke, filt och massa kläder på, vad är felet? typ 22 grader här inne dessutom.. Trött på det här.. Usch nej vilket negativt inlägg det blev, som vanligt, men har aldrig något kul att skriva så då blir det på det sättet, hehe.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback