Har haft en fantastisk sommar ♥

 
Har nog helt seriöst varit den bästa sommaren på länge för mig. Har varit så himla kul! Har fått åka på tre helt otroliga festivaler med en massa blandat folk. Fått se allt från världskända band till små nya, träffat en massa roliga människor.
 
Även fast att jag teoretiskt sätt har mått som sämst i år, har det här året fått mig att våga leva. Gud vad poetisk man kan vara. Nej men helt seriöst så vill jag typ tacka festivalerna för att dom finns, haha vet inte vad som skulle ha blivit av med min sommar om jag inte hade åkt på dom.
 
Just nu sitter jag bara och tänker på hur underbart det har varit och längtar tillbaka som fan! Vill leva i en festival, det är där de underbaraste människorna finns enligt mig. Fulla och underbara ;) haha nej men de flesta är så sjukt trevliga och roliga och man kan vara precis som man vill♣
 
Inte bara en massa festivaler, utan har även varit på andra konserter och lyckats ta mitt kära körkort. Har även kommit min älskade mamma så mycket närmare, vilket gör mig sjukt glad:)♥ 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback