Hösten är vacker!

Har varit i skolan idag som vanligt.. Tog den här bilden på vägen hem, så himla fina färger på hösten, annars är jag inget riktigt fan av den här årstiden. Eller aa mysig kan den väl vara ibland, typ som vädret är nu är det helt okej, men usch vad jag hatar när det blåser och är kallt, bläbläblä!
 
Har precis tränat lite och ska snart hoppa in i duschen, sen vet jag inte vad som händer mer idag. Hoppas på att det blir lite sol imorgon, då ska jag fasiken ut och ta kort! Har varit lite smått sugen på det på sistone, men tycker inte om när himlen är helt grå och tråkig. Kanske tar med hundarna ut i skogen för en mysdag. Det låter ju ganska kul, nä nu sitter jag och tänker för mycket igen samtidigt som jag skriver, då blir det konstigt... Haha ska kanske sluta nu när jag har chansen, ehm hej då! Jag vill ha photoshop NU!! :(


Hejsan! Är du ett fan av den amerikanska sångaren och skådespelaren Demi Lovato? Då kanske du skulle tycka om min nystartade blogg om henne! Där hittar du all information och dom senaste nyheterna, du hittar bloggen på: http://demilovatosweden.webblogg.se/

Ha en fortast trevlig dag! :)

2013-10-11 | 22:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback