Remind yourself that it's okay not to be perfect.

Hej hopp tralallalallalaaaa! Whoo vad fint. Vet inte vad jag ska skriva, men ville göra ett inlägg eftersom det var några dagar sen.. I fredags var jag först i Täby en sväng med Sickan, köpte ett halsband och ett armband. Planen var att köpa ett par byxor eftersom alla mina helt plötsligt bildade en pack och bestämde sig för att gå sönder utan någon anledning. Men så blev det inte. Efter Tebban for jag och käkade hos fadern min och sen mötte jag upp Sandra igen och då tog vi en liten promenix här i vackra Berga.
 
Igår åktejag in till stan vid femtiden och träffade Roggéee! En tältgranne från Skogsröjet, var riktigt trevligt och kul. Vi drack öl i solen, bowlade och sedan drog vi ut en liten sväng, tills det dök upp lite drama... Kom hem runt ett idag, så sjukt trött. Har varit hos pappa och käkat med hela familjen, var även det trevligt :) Men nu så är jag hemma igen och har redan bäddat ner mig i sängen. Borde göra Journalistik läxan, men förstår mig inte riktigt på den, får se hur det blir, men annars får jag ta och säga godnatt nu :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback