SOA♡


Tjenare! Är tydligen toktisdag idag har jag hört, så tokigt det kan bli. Blekte mina toppar här om dagen, syns inte jätte mycket på bilden, men lite :) blev iaf nöjd jag!

Nu väntar en fortsatt fullspäckad vecka. Nu snart ska jag på möte på jobbet, sen for jag till Grisslehamn, ska provjobba på ett ställe där under onsdagen och torsdagen. Förhoppningsvis så får jag jobba där hela sommaren sen då :D Kommer hem igen antingen torsdag kväll eller på fredagen. Sedan i helgen är det jobb igen som gäller. Tur att man är ledig på måndagen, då ska jag sovaaaa! Längtar xD hohoho 

Ojuste har börjat kolla på Sons of Anarchy, åh så himla bra! Och guud vad snygg och gud vad jag är olyckligt kär! Haha loser, nej men det är en jätte bra serie i sig plus en snyggis så då är den lite extra bra ;D Vill bara se mer och mer, tur att man har några säsonger framför sig :D

Nej nu ska jag på tuggummijakt här hemma, ha det bra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback