A day without sunshine is like, you know, night.

Hallå hallå! Igår åkte jag polle! Var med Denise i stallet och gjorde min intervju till mitt personproträtt till medialektionen. Det var trevligt att vara där faktiskt, fick även en del fina bilder på Denise och Mistral (hästen). Jag  satt även på han för första gången, haha, skrittade bara så tänker inte ens säga att jag red... x) Sen igår var jag även och gymmade, tog det lugn eftersom att jag fortfarande är lite sjuk, det vill fan ta mig inte gå över. Men iaf så fick jag värsta locket för örat och hörde typ ingenting, as obehaligt :O
 
Mongoface, men lite småkär i mina tatueringar..♥
 
Idag där emot har jag och Sandra varit i vårt fina centrum och gjort en del ärenden.. Haha nej men jag tänkte leta efter en bh, var tvungen att gå till apoteket och sen också få mina pengar som jag vunnit på triss i julas :D Hittade dock ingen bh.. D: bajs. Sen när här hemma tränade jag lite lätt och snart ska jag till pappa och käka middag :) 
 
OCH!! Fick ju lön igår så har även bokat Bråvalla nu! WIHOOO :DDD Men nu är det kaffedags och sen ska jag väl börja röra mig till fadern min.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback