Our passion is our strength.

Varför är det så att när man har viktiga saker att göra, som i det här fallet skolpluggtjosan. Så är allt annat så himla mycket mer intressant. Idag satte jag mig och sydde. SYDDE? Seriöst okej, ja jag kan göra det ibland, tantelutta som jag är, men det händer inte ofta. Nej men idag fick jag för mig att sy ihop allt trasigt jag kunde hitta. Visst då fick man det gjort, men var det verkligen nödvändigt..? haha
 
 
Har även haft värsta Green Day dagen idag. Kan fortfarande inte förstå att jag sett dem, så himla underbart minne. Ett minne av den bästa sorten!♥
 
Imorgon är planerna: Läkarn vid nio, sedan träna. På kvällen sen kommer Sandris och Ericis och ska käka här och sen ska vi fara till stora staden. Ska bli kul! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback