Skoltrött

Är så sjukt jävla skoltrött! Har aldrig varit så här förut någonsin!! Blir ju inte bättre av att veta att lovet antagligen kommer att gå till tvångsplugg! Har gymnasiearbetet som ska vara klart sista dagen på lovet, textanalys och journalistikprov veckan efter lovet, plus två, kommer säkert tillkomma ännu ett, prov veckan efter det. Och imorgon religionsprov. Fyfan usch och blä och dööö! Mitt huvud sprängs! Orkar inte tänka längre, får fan psykbryt!

Ja jätte rolig inledning här på ett roligt inlägg.. Hehe nä men som sagt är jag sjukt trött. Ligger hemma i soffan, borde plugga, men orkar inte. Nej ni ska inte behöva höra mitt klagande mer, studenten närmar sig och snart är skiten över! Gud vad jag längtar, känns som en befrielse, kommer att uppnå Nirvana i sommar! Haha usch så konstig jag är.. Men något har jag iaf lärt mig av allt pluggande. Dock når jag väl inte nirvana genom att gå ut skolan... Haha och nej jag är inte religös eller så.. :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback