Addicted

Har suttit i timmar och snackat med Christoffer om tatueringar, lite trevligt sådär och nu har vi kommit på en massa fina grejer, eller iaf jag :D hoho som om jag inte hade nog med idéer innan, hehehehe.. 

Efter skolan idag skyndade jag mig hem och bytte om till träningskläder och sedan var jag och Erica och gymmade, sedan drog hon och jag blev kvar där ett tag. Glömde helt bort tiden och fick brotom hem till tvättiden.. Snopp... Just nu känns det som om morgondagen kommer att vara en dag med träningsverk. Men nu ska jag sova, guten nacht, typ något sånt!


simones favoritord:............................ SNOPP :D

Svar: Jaaa tänk för att det är det! :D
Simone Wiktor

2014-01-10 | 15:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback