... Och så kom sommaren

Åh tänker även i detta inlägg meddela hur mycket jag älskar det här vädret, så himla underbart

Idag har jag dock inte haft tid att ligga ute och pressa, men har iaf varit ute en del. Cyklat hit och dit, fram och tillbaka hela dagen. Mellan husläkaren till alceahuset och sen till centrum igen. Inte så långt dåra, men solen hann iaf ta lite, hihi :D

En unge som kom springandes efter mig och skulle kolla på min arm. Just i den stunden undrade jag varför, sen kom jag på vad jag hade där, haha! Åh är så sjukt sugen på att göra mer, mer, mer! Snart får det fasiken bli av, efter sommaren så att jag iaf får vara i solen nu när den äntligen är här hos oss ;D

Nej men har inte så mycket för mig nu för tiden, idag blir det till ett försök att hitta något kul på tvn kanske. Ha det bra i sommarvärmen :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback