O tiger’s heart wrapped in a woman’s hide.

Uh råkat skaffa mig en tiger, så nöjd och så glad och så taggad på mer! Åh Jens är så grym och det är så kul att komma dit.
 
Har jobbat lite på sistone och ska jobba igen på måndag. Har dock så himla mycket att plugga så blir inte många lediga timmar. Ganska skönt nu är jag faktiskt inte får träna på grund av tatueringen så får jag mer tid till annat, annars är det ju så att jag vill träna och då gör jag det, hehe. 
 
På torsdag ska jag och Jacob på Bandit Rock Awards, fick det av honom och ska bli superkul! :D Just nu är han på universitet och pluggar med sin grupp där, jag ska väl också sätta mig och försöka plugga lite jag med nu. Ha det så bra så får vi se när nästa inlägg trillar in (:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback