Snopprock


Ojoj nu vart det länge sen igen, hade det toppenhimlajättebra på Bråvalla, massa bra musik, sen så är ju själva festivalen inte det bästa, men som sagt musiken, banden, grymt var det :D Att få se Muse igen var det bästa för min del, fick verkligen tillbaka min kärlek för bandet! Och KSMB var as kul att se också och massa andra såklart :D

Några dagar senare blev det Alice Cooper på grönan, var också as bra och kul att se honom igen! 

Har varit hundvakt i helgen, jag och Jacob, har haft det jättemysigt då också :) Passar på att lägga in lite bilder nu när jag äntligen har en del, haha.

I torsdags träffade jag Erica, vi var i Täby och hade det mys. Var jättetrevligt och kul att träffa henne igen, utanför jobbet :D 
 
Har även köpt en ny större säng och en ny cykel, för min blev snodd när vi var iväg och såg Foo fighters.. Blä på idioter! Ooooch på söndag blir det AC/DC woohoo, kommer bli kul det också :D 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback