Nu är jag trött... Igen


Där är Jacobs bulle...

Är himlans trötter, sovit sjukt dåligt de senaste nätterna bara för att jag vaknat flera gånger om och trott att jag ska gå upp. Så nu längtar jag tills klockan blir så pass mycket att jag kan gå och lägga mig, haha :) Har ju jobbat igår och idag så blev inget midsommarfirande för mig, men hade det ganska skönt här hemma ändå. Åkte och gymmade båda dagarna direkt efter jobbet så sen har jag haft kvällarna fria.

Imorgon är jag ledig en dag och den dagen ska jag spendera med min älskade fina syster. Ska med henne till stallet och sen ska vi umgås lite på kvällen, ska bli mysigt :) 

På måndag jobbar jag kväll, sen på tisdag åker jag till Jacob så att vi sedan på onsdagen kan bege oss mot Norrköping och Bråvalla, ska bli sjukt kul. Hoppas bara på bättre väder än förra året :I Juste på tal om det bör jag hitta tid åt att packa lite, usch vad jobbigt måste nog nästan göra det nu.. Aja ha det bra allesammans :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback