Wohoo matte 4, CHECK

Så jävla sköööönt! Godkänd i matten och jag kan äntligen antas ut. Trodde ALDRIG att JAG skulle orka, kunna eller någonting aa, läsa matematik 4. Det är helt sjukt och jag är fan ta mig jävligt stolt över mig själv att jag klarat det. Så nu är det bara att köra vidare, kemin började i måndags så full fart! 
 
Men nu tänkte jag även nog troligen ge upp på denna blogg. Skriver aldrig och det jag egentligen tycker är roligt att skriva om är min träning och det kanske inte ni tycker så nu om ni skulle vara intresserade har jag och min syster blivit med blogg, hoho in och kolla --> STRONGWIKTORY

Om inte så ha ett bra liv!


Men .... wä!

2015-10-20 | 17:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback