Snökaos

Har haft några riktigt bra dagar nu på sistonde. Massa kul har hänt, såna saker som kan göra mig lycklig i flera dagar! Så nu är jag väldigt glad :D hehehe
 
 
Idag var det riktig snöstorm ute, helt kaotiskt om jag kan uttrycka mig så. Fick sluta vid klockan ett för att alla skulle kunna ta sig hem, tåg och bussar var inställda, så några lärare var ute och skjutsade runt på elever. Martin körde fast i snön på väg ut från parkeringen, Sandra och Erica fick putta bil, det såg kul ut, hahaha x)
 
Senare kapade jag av mig mitt hår. Det blev riktigt kort ska jag säga er... Fast känns skönt med tanke på hur jävla slitet det var. Kan ju inte ens påstå att allt det slitna är borta nu heller, men bättre är det iaf :)
 
Så här kort blidde håret, hehe...


FINT DET BLEV!! :D

Svar: Nej men tack du! :D
Simone Wiktor

2012-12-05 | 20:21:12

eller ska jag säga FETT FRÄÄÄÄN

Svar: JA det tycker jag att du skall säga xD
Simone Wiktor

2012-12-05 | 20:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback