Fars dag & Leo-lan

Sitter just nu på mitt golv hemma hos mamma, ska träna och duscha, sen ska jag till pappa och "fira" fars dag :) Så grattis på fars dag, fader min x)♥ haha okej inte för att han läser min blogg dåra, men iaf.. :)
 
 
Igår var jag hos Sandra med henne och Erica, eller Erica gick hem efter ett tag, men aa vi hade iaf film-lan med en massa Leonardo DiCaprio filmer, vet inte ens hur många vi såg, kanske fem stycken eller så... haha avslutade med Titanic, men då somnade jag ett tag i mitten av filmen och vaknade då det var som sorgligast. Haha väldigt känslosamt blev det där.. :'( Får väl även ta och säga grattis på födelsedagen till Leo också, som fyller 38 år idag, grattis grattis!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback