Hit me with your best shot...

Haha, har hållt på med den här i Illustrator ett tag, blev ju sådär... Ni ser nog inte ens vem det är, men aja orkade inte göra mer x) 
 
 
Ska för hoppningsvis få göra en till tatuering snart, eller innan nyår iaf tror jag det blir :DDD Hihihi Sen har jag planerat att göra en i London i april också, hohoho om det inte kostar för mycket där dåra, men jag vet iaf precis vad jag vill ha! :D
 
Håller på att kollar runt lite på olika Au Pair sidor, funderar att jobba som det i början när jag ska flytta till England, då har man ju både hem och jobb ifall det inte går att få något annat. Sen kan man ju alltid söka nytt efter ett tag. :)
 
Var inte på tyskan idag för både Amanda och Erica var sjuka, och vägrar att åka dit själv... Imorgon är jag nästan ledig också, har bara utvecklingssamtal typ vid fyra... Har jag för mig. Är fan besviken på vissa av mina betyg, blir sjukt irriterad på det!


MEN DET ÄR JU ROBBANNNn

Svar: Nej..! :O
Simone Wiktor

2012-11-12 | 19:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback