"Do what the fuck you want to"

 
Igår var jag ledig från skolan, eller vi skulle ha filmat en grej till historian, men ingen orkade på grund av att det regnade sjukt mycket. Var iaf bara hemma igår, idag ah rjag varit i skolan och skrivit massa på svenskan. Har även pyntat lite inför lanet på fredag, vi gjorde en jättefin "hen" av ett skelett... hehehhe 
 
Imorgon har jag sovmorgon, men eftersom vi inte filmade igår så ska vi göra det imorgon innan skolan. Ska gå och lägga mig och läsa nu, ha det bra!
 


Hej, jag undrar ifall du gör gratis designer? (: Isf skulle det vara grymt schysst, kommentera på bloggen eller mejla, tack! :)

Svar: Hejsan, tyvärr så gör jag inga designer gratis :)
Simone Wiktor

2012-11-30 | 14:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback