Hell is loving you in my sleep and waking up alone.

“Girls are not machines that you put kindness coins into until sex falls out.”
 
Hallå hallå, den här veckan har gått undan, var ledig i onsdags på grund av att det var någon natturnering med skolan och så på tisdagskvällen, långt efter min läggdags.. haha ;P Nej men kom väl faktiskt hem vid ett, så ganska sent blev det. Igår åkte jag och Erica till Kista på vår lediga dag, planen var att hitta julklappar, men den turen slutade med att jag kom hem med två tröjor till mig själv istället, hehe... 
 
Idag har jag och mamma iaf vart i Täby, köpt en massa julisar till mig, hoho spännande! Nä hittade även två julklappar till mamma och Nisse också, sen så har jag beställt en grej till fadern min. Imorgon händer troligtvis inget speciellt, blir antagligen tvungen att plugga lite, har två prov nästa vecka... Men aa annars blir det väl en slappdag :) Ha det fint!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback