Dare to err and to dream.

Oj måste vara riktigt svårt för er att hänga med allt jag skriver här när jag uppdaterar sådär himla flitigt...
Nej men okej, det har inte hänt så mycket speciellt, har ju lov. Träffade en kille i stan i lördags, var i Gamla stan, först på The Temple Bar och drack öl och och sen drack vi mjöd på Sjätte Tunnan, var ett mysigt ställe det. Sen fick jag testa på att spela trummor i hans studio... hmm det gick ju bra osv. haha nej men aa det var iaf en trevlig kväll och fick med mig en fin bandtröja också, kom hem runt sex (egentligen sju, ahaa), så igår sov jag typ hela dagen. 
 
Idag har jag tränat lite och snart ska jag skjutsa pappa till Akalla och sen sitta och vänta där i bilen på honom. Låter som en riktigt rolig dag... hehe.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback