Jag har små lustiga tänder...

Cyklade till pappa tidigare idag med en opumpad cykel, mina ben var fan helt döda när jag kom fram. Och nu säger jag det här, det är inte långt alls till pappa, men fan ta mig vad jobbigt det är att cykla på en cykel utan luft! Måste pumpa den, men känns så jobbigt... hehe.
 
Sen tog jag och pappa en långpromenad i skogen med hundarna. Var nog ute och gick i mer än två timmar, superskönt i det härliga vädret som varit idag. Åt middag där också och sen så nu har jag precis kommit hem till mamma igen :) Känner mig lite kreativ, vilket jag bara gör när jag är ensam hemma, så får väl kanske försöka passa på att göra något utav alla mina talanger (?) nu innan mamma kommer hem från jobbet.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback