Different doesn't mean wrong.


Hej hallå! Har haft nationella idag på morgonen, tog ungefär en och en halv timme för mig sen var det över. Har jag gjort rätt så var det väldigt enkelt tycker jag. 

Efter det mötte jag upp Denise i centrum, köpte träningsbyxor, torrschampo och foundation :) fick lite pengar igår så det var lite därför jag kände att jag kunde tillåta mig själv att handla lite :) haha sen utöver pengar fick jag smink i födelsedagspresent. På söndag ska jag och mamma till Ikea, ska få köpa lite nödvändiga saker till mig själv när jag sedan kommer att flytta hemifrån :D 

Efter att vi varit i centrum så gymmade jag och sen vandrade jag hem i fina vädret som varit idag. Det var skönt med sol igen :)

Längtar tills imorgon nu, det kommer att bli en rolig dag tror jag nog! :D ha det bra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback