Bästa♥


Haft sådär super duper kul med min syster de sensate helgerna! Förra helgen var jag, Denise och mamma på Anchor, vilket var super trevligt. Älskar vår relation som vi har fått på sista tiden. Veckan som har gått har jag jobbat. Först veckan någonsin som jag jobbar en hel vecka, haha. Eller aa måndag till fredag. Nu har jag inget jobb inplanerat på två veckor, men får se om de behöver extra så ska jag väl försöka ta det :)
 
I fredags var jag och Denise på Harry B James igen, var galet kul! Fullt med massa glamrockare, ja jag älskar den stilen ifall ni vill veta :D Igår så försökte vi komma på något annat att göra, men kom inte på något så vi drog dit igår igen. Var även det sjukt jävla kul! Tror nog inte att jag har varit på ett ställe med skönare människor tidigare. Alla är som dom är, vilket är helt jävla underbart!
 
Sen har jag även varit och hälsat på fadern både fredag och lördag. Igår käkade vi kräftor och måste ju tala om för alla att det är första gången någonsin som jag skalar en helt själv. Har varit sjukt nojjig tidigare på grund av att dem typ lever. Eller inte lever, men är hela liksom usch, nä känns så hemskt... haha! (Bara hej på tal om ingenting :D)
 
Annars är det inte så mycket mer som händer, försöker söka jobb när jag hittar något intressant, men är fan svårt när jag inte har en susning om vad jag vill göra i mitt liv. Vill flytta närmare stan, det vet jag iaf! :D haha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback