Bläää


Nä fy, fan det här, biverkningar hit och dit av den här jävla medicinen, jag orkar inte mer! Har knappt hjälpt ett skit på sistonde ändå, okej vet inte hur läget skulle vara utan den men ändå. Fan ta det här! Ni har ingen aning om vad jag snackar om och så får det förbli. 
 
Var tvungen att skriva av mig lite på grund av en massa skit. Har inte hänt så mycket de senaste dagarna, ska inviga mitt gymkort med Erica imorgon, vilket jag ser fram emot :) Juste fick även två par nya träningsskor av fadern min i söndags, superfina, så ett supertack ska bästa pappa ha! :) Ska väl ta och försöka sova lite nu, god natt på er!


VART SKA NI GYMMA!?!? :D:D:D:D

Svar: På always fitness dära :D
Simone Wiktor

2014-01-07 | 12:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback