Heeey, looking tired guuurl!

Hallaaaah! Idag var det jobb fram till 13, jätte nödvändigt, varför kan jag inte typ få jobba när jag väl går upp och SKA JOBBA! Snorre! Efter jobbet far jag och far till centrum, jag gick till appan och fadern till syssen. Sedan forde vi och handla på coopan. Konstigt..? mhmmmhmmh Sedan jag har kaffe druckit. Gott.
 
Vår toa här hemma är trasig, får använda hink och vatten för att spola, like the old days... wooo spännande, lite mysig dass känsla sådär. Nä men märker att man är lite bekväm när man undviker att gå på toa för att man inte orkar ta hinken med vatten och hälla i toan, hehhehehe. :D
 
Den här veckan har det inte hänt så mycket heller, har typ tränat och vart i skolan. Eller i torsdags var jag hemma för hade friluftsdag = ledig. Nä men var på gymmet i två och en halv timme. Vet inte riktigt vad jag gjorde, men tiden flög iväg, samma sak igår när jag var där, haha. Aja imorgon efter att jag har genomgått min lika långa som idag arbetsdag ska jag väl gymma igen och sedan tänkte jag hälsa på faderkakan. 
 
Nej nu ska jag bara slappa resten av dagen, hoppas på att jag kan hitta en bra film att se. Kom gärna med fina förslag där bland alla mina andra kommentarer... :|

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback