Effects.


När jag vaknade i morse så hade jag ett sms från papi om jag kunde gå ut med hundarna eftersom ingen är hemma hos dom. Så aa det var bara att klä på sig och sätta sig på cykeln för en prommis med sötisarna. Så himla varmt även fast att det är molnigt. Kom precis hem nu och det började precis åska och regna så glad över att jag hann hem innan så att jag slapp bli blöt.

Igår var jag och Denise ute på en riktig långpromenad med hundarna på morgonen. Var jätte trevligt och en aningens varmt, rättare sagt sjukt varmt! Haha. Senare åkte jag hem till Sandra som fyllde år, var jätte kul att träffa alla vänner igen efter så lång tid! :D

Senare idag blir det ett mördarpass på gymmet. Får se om det blir innan eller efter middagen. Fredrik och Nisse kommer och äter här så får se när och hur allt blir. Nä nu ska jag hitta på något annat, kanske söka jobb eller något sådant vuxet.. Hehe :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback