You will never get out of life alive.


Tjena hopp snopp! Idag började dagen superfin, med massa sol och härligheter! Hade inget och göra och ska ju helst då inte ligga och pressa i solen eftersom jag nyss gjort en tatuering så tog jag cykeln hem till pappa.. Dock fanns det inget att göra där heller så blev inte så långvarig i ett tomt hus. Kände att det var ett bra val då det sedan efter några timmar började spöregna och ha sig. 

Här hemma har jag gjor proteinbars och kakor som har sin bas av vita bönor.. Haha låter inget vidare, men är helt okej när man behöver ett litet mellanmål :D 

Ska snart bege mig till gymmet och köra lite armar, får se om man vågar cykla eller om det är mer risk för regn? :|



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback