"Both are cleansers of stress"


Just nu ligger jag hemma i soffan och kollar på SoA, har käkat jordgubbar och kvarg tidigare, det var gott x)

I fredags var jag på någon gruppintervju för ett event nästa helg, var tvungen att stå och prata inför hela gruppen, vilket är något som jag verkligen avskyr! Men det gick iaf bra och fick det iaf :D Dom skulle höra av sig i veckan så att jag skulle skriva avtal osv, så går det bra på lördag så kommer jag troligtvis få fler jobb :D Har även sagt upp mig från mitt helgjobb, så nu kommer jag bara hoppa in lite extra framöver på hemtjänsten.

Snart ska jag ladda upp med hemgjorda biffar och broccoli inför träning ikväll, kör sen träning bara för att slippa vara hemma just nu... Ha det bra! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback