Act as if what you do makes a difference.


Hade ingen lust att gå upp vid åtta när jag vaknade.. Så gjorde inte det. Somnade istället om enda till klockan tolv, var fan evigheter sen jag sov så länge, men det var skönt att kunna göra :D 

Igår var jag hos Rebecka med massa kul folk, slutade med att vi drog till Tommys här i berga, var dock inte så mycket folk där. Men kvällen var ändå skoj och kom hem runt tre någonting :)

Idag känner jag mig bäng i huvudet, nej jag är inte bakis, men skulle t.ex. göra min älskade gröt till frukost och så står jag där och "kokar" den utan vatten... Hmm good luck! x) haha

Nej ska se om jag orkar ta tag i något nu, kanske dags att städa garderoben, den ser ut som ett helvete plus att jag vill hitta ett linne som är helt borta :'( nä men aa det blir väl möjligtvis det som händer idag.. Ha en bra dag ni där ute! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback