Froosh♥

Gud, har blivit helt beroende av Froosh. Så himla goda och friska, endast gjorda av mixad frukt och bär. Min favorit är nog mango och apelsin, men alla är riktigt goda. Ja jo eh aa var bara tvungen att berätta det.. ;D haha
 
Ja, men annars har jag haft en bra och mysig helg igen. Mår toppen och är glader. Dock fortfarande lite förkyld, men nu börjar det iaf gå över så imorgon efter jobbet ska jag försöka ta tag i träningen igen :) Ska bli skönt, var mer än en vecka sen sist så har haft lite myror i benen nu de senaste dagarna.. 
 
Har även kommit på vad jag vill göra i framtiden, eller iaf för ett tag.. Så nu har jag sökt in till skola för nästa år, ska bara skicka in en arbetsgivarintyg också när jag väl får det. Sen är det bara att hoppas på att man kommer in :)
 
Nej men nu ska jag ta en promenad upp till pappa, ska äta middag där, vilket var rätt så länge sen jag gjorde.. Så ni får ha en bra söndag så hörs vi någon dag när det blir av :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback