Glow at night.


Ja sen sist har jag gjort massa sånt där vanligt i veckan, tränat och jobbat till stor del.

Haft en bra helg även den här! I fredags var jag hos pappa och käkade middag, sen umgicks jag även med Denise. På lördagen åkte vi och tränade tillsammans på förmiddagen och sne tvättade jag en massa. Efter det kom Jacob hit kollade på tv ett tag och sen drog vi och käkade. Efter det gick vi hem till Rebecka en liten sväng där vi träffade massa folk som jag inte träffat på länge så det var trevligt :) Resten av kvällen tog vi det mest bara lugnt och det har vi även gjort idag. 

Har nyss druckit upp mitt proteinfluff som även fick bli min middag idag. Orkade inte gör något annat, hehe :) Resten av kvällen blir det antagligen bara tv.. 

Imorgon är det jobb som gäller igen. Gud vad helgerna går snabbt.. :( aja hoppas att ni också har haft en bra helg! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback