Så fint med sol


Hallå hej ho! Haft ganska så fullt upp på sistone faktiskt.. Thåström var underbar, helt otroligt fantastiskt grym är han! Hade det dessutom supertrevligt hela kvällen med mamsen :)


I torsdags hade jag betygssamtal i Biologi 1 som mer var som ett förhör, men gick bra och var en trevlig lärare så var enkelt att babbla på. På fredagen där efter hade jag slutprovet och fick resultatet idag, fick C på hela kursen så är supernöjd med det :D Biologi 2 började direkt idag.och så har jag matteprov på torsdag så är fullt upp med pluggandet.

Annars umgås jag med min pojk och tränar och går på massa promenader med Denise och hundarna och så jobbar jag så mycket jag hinner och kan.. Allt är väldigt bra och vädret är fint och jag är glad tralala, hehe! Och snart fyller jag 20 också :D 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback