Stockholm Ink Bash

Hejhejhej! Ännu en bra helg som passerat. I fredags var jag och Jacob på bio och såg Mission impossible, den var bra den. Lördagen hade vi redan planerat för länge sen, nämnligen Stockholm Ink Bash, åhh så himla fina tatueringar och åh! Vill så så så gärna göra klart min arm, och ja jag blev så himla mycket mer taggad på att göra mer D: Så sjukt många talanger samlade på en och samma plats, kan det bli mycket bättre? I lördags var vi även och åt på något hamburgerställe som Jacob så himla gärna ville till, haha :) Nä men det var gott tyckte även jag :) Men here we go, eftersom jag inte hade råd att göra en tatuering under helgen så var jag ju tvungen att göra någonting iaf.. hehe gjorde mig ett extra hål i näsan, :D Supernöjd är jag, känns skoj! Sedan har jag även råkat skaffa mig lite smått lila hår typ någonting sådär, haha (syns inte så bra på bilden dock)
 
I torsdags sov jag hemma hos farsgubben då jag och Denise skulle till veterinären med gamla gumman Schatzi på fredag morgon. Hon är 15 år nu så börjar bli en riktig liten tanig tant på 2,3kg fick vi reda på då vi visste att hon gått ned i vikt. Sötisen var iaf hur duktig som helst hos veterinären, vilket vi inte trodde eftersom hon inte varit där sen hon var kattunge typ :) Som tur var så mår hon inte allt för dåligt, hon har struma, överfunktion av sköldkörteln så det har hon fått medecin för nu så får vi se om hon kan gå upp lite i vikt och må lite bättre.

På torsdag har jag mitt första delprov i matten, lite nervös, men borde gå bra om jag går igenom det jag gjort några gånger till :I. Nä nu är jag sugen på te så får vi se när jag återkommer här på bloggen :) Ha de gött!


Härligt :) Hoppas provet går bra!

2015-09-09 | 11:34:03

söt

2015-09-09 | 11:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback