(x) Waiting for a miracle


Not sure guys, it might be hot dogs...

Ligger ute i solen och har legat här i ett antal timmar. Det är skönt. Har det bra här med musik i öronen.

Nu är i stort sett allt med skolan klart förutom några utvärderingar och skit. Det är skönt det. Exakt endast två veckor kvar till studenten nu! :D Imorgon ska jag och Erica på äventyr, fört lite fina små ärenden och sedan har vi planerat att slå oss ned vid kanalen och ha det bra :D

Ska jobba på cykelevent på lördag, slutar redan vid två, men börjar desto tidigare, men det är det värt. Verkar faktiskt vara ett kul sånt där litet exta jobb det där :D

Senare ska jag ta mig till gymmet och köra lite armar, men först ska jag ligge och bli en skruttig gammal brun tant hära.. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback