Så bra!


Haft en underbar vecka med min särlek! Såg AC/DC i söndags, var helt sjukt! Längst fram typ och wow ja så sjukt jävla jättebra! Var så kul att se!


Varit på Ekerö vid Blå Lagunen, hur himla fint och klart vatten som helst. Badade till och med, vilket var typ första gången på tre(?) år, om inte ännu längre. Var kallt som satan, men ändå skönt :)

Sen hade vi lust att hitta på något annat så bokade en natt på Kastellet i Vaxholm. Var hur mysigt som helst, något som rekommenderas :D Var högst där uppe i tornet på kastellet, var lite läskigt ojoj, hehe. Ojoj nejnej nu orkar jag inte skriva mer. Jobbar i tre veckor nu, under tredje veckan börjar även pluggandet så blir fullt upp. Fick hem min mattebok här om dagen, fyfaaaan vad är det där var väl ungefär min första tanke :| huhu 

Fått min nya säng nu så ska sova himla gott.. aaja hej då och godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback