All bad poetry springs from genuine feeling.

Hallå hallå, i torsdags fick jag åka hem från skolan för att Dexter hade sprungit bort, så hela den dagen gick åt att gå runt och leta efter den lillskiten. Som tur var fick vi ett samtal från pappas jobb att han hade kommit dit, korsat några vägar osv på vägen, men han mådde som tur var bra :) Sen i fredags var jag ett tag med Erica och spelade in till vårt gymnasiearbete.
 
Igår var jag inne i stan och tog några öl på Harry B James, sedan sågs det på gamla Muse konserter :)♥ I dag när jag kom hem tog jag och mamma en långpromenad, riktigt mysigt! Imorgon har jag psykologiprov, oups något jag kom på nu... Måste läsa på lite, kanske, men är så jäkla trött, vill bara sovaaaa!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback