Black is my happy color...

Idag har jag haft fullt upp, började dagen med att skjutsa mamma till jobbet, var sedan på Alceahuset. Åkte sen till Domarudden och sprang och styrketränade efteråt. Medans jag gick runt med ricinolja i håret har jag även städat hela lägenheten, tyvärr ska min syrra och hennes kompis föra här senare, så får väl se hur det ser ut efter det...
 
Har precis käkat middag, eller aa yoghurt och frukt och grejs. Jag tror att jag är allergisk mot mjölkprotein, så har nu köpt havregurt, typ som yoghurt, men kan ju säga att den ser ut som något jag inte tänker nämna här på bloggen... haha usch blev nästan lite äcklad, men den smakade iaf helt okej! :)
 
Ska snart hämta mamma igen och sen skjutsa henne till hennes vän borta i skogen. Agerar taxi idag... haha sen tänkte jag ta och hälsa på far min ett tag :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback