It's just proof...


Är så trött trött trött! Pallade mig iväg till gymmet efter jobbet, var så sjukt himla jätte otaggad, men gick rätt så bra ändå. Sitter just nu utanför gymmet och väntar på pappa som får skjutsa hem mig idag, orkade inte ta cykeln hit idag och han är ändå och far här i centrum så det passade bra.

Igår bokade jag Bandit Boat åt mig och Denise, åh ska bli så himla kul, längtar. Fast ändå inte för det är i november och då är det kallt. Det gillar vi inte :( Nä men innan dess så ska vi tex ut nu på fredag som det ser ut som. Ska också bli kul det :D 

Sen så har jag fått veta att min faster tänkte bjuda oss på en skidresa till Italien i Februari då hon fyller 50! Åhhh var där när jag var liten och åkte skidor och vad jag minns så var det riktigt härligt där! Så det längtar jag också till :D 

... Nej nu tycker jag att pappa får ta och komma, annars går jag snart och letar efter honom, haha :) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback