Tröttisdag


Hej hallå hej! Hm vad har hänt sen sist.. Tränat och fått en massa nya pb som jag är superstolt över mig själv för! Så skoooj! :D Har varit ute på en massa härliga och mysiga långpromenader med Denise och hundarna. Sådant vanligt som ni brukar kunna läsa om här...

Igår var iaf jag och Denise på Harry B James inne i stan, var superskoj! Roligaste kvällen på länge, snackade med massa sköna människor och lyssnade på massa bra musik. Så det ska vara! Bandet Sherlock Brothers spelade, var faktiskt bra det. Kom hem halv fem ungefär och Denise sov här så idag har vi bara legat och degat. Jag har nyss duschat och tvättat lite och imorgon blir det jobb. Har dock ingen jävla aning om när jag börjar :| aja kommer när jag kommer, haha! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback