Saknar det som varit...


Åh så himla nöjd, nej kan inte sluta säga det för den är så himlans sjukt fin för mig! :D

Jag har jobbat extra nu i helgen, fick ett sjukt stressande schema som jag fick lite panikstress över då och då, haha! Och jag orkar inte mig, ni ska bara veta vad jag lyckades göra idag!! xD 

Nej men tanken var att jag skulle plugga naturkunskap efter jobbet idag. Men så har det inte riktigt blivit. Efter att jag duschat var det middag, sen la jag mig faktiskt i sängen och skulle plugga, men jag somnade, hehe... Läste första ordet sen var klockan halv åtta... :') så istället för att plugga då så kollade jag på film. We are the Millers, typ eller något. Var riktigt rolig iaf :D men nu till det tråkiga, blir liksom lite tvungen att börja med pluggandet nu.. Och jag är trött, blä orkar inte, får ge det ett försök, men till er säger jag godnatt här och nu :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback