Jobb..


Är så sjukt trött så att det inte finns, helt slut i huvudet. Hann nog inte riktigt vila upp mig helt efter Bråvalla innan jag tackade jag till jobb, men bara idag och imorgon kvar sen så får jag sova ut! 

Ja har då jobbat den här veckan, var ute och sprang i spåret i måndags vilket jag ångrar. Har bara sprungit på löpband de senaste månaderna, har alltid haft problem med mina knän innan när jag spelade fotboll och sprang ute. Nu har jag inte känt av det på gymmet, men så fort jag sprang ute en gång så kom det tillbaka :( bajs, aja får helt enkelt hålla mig till löpbandet eftersom det är bättre för knäna, men dock så jäkla tråkigt! 

Nej nog med klag, får se vad som händer mer nu i sommar, har inget planerat ännu. Ha det bra :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback